Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

1st day Practical Training

8.00 pg: pergi Rotana Tower bersama dengan Chef Andi

8.30pg: Breakfast kat cafeteria
9.00pg: meeting with Human Resources (HR) dan dapatkn name tag..hahaha
meet with the HR manager Rogier van der Werf
9.15pg: g amik uniform..huhuhu..lupe plak tingkat bape..esok kena cari lar blik..
9.30pg: jumpe Chef Alan, briefing about the kitchen and familiar with surround in the kitchen
10.00pg: start lar buat pew yg patut..
5.40ptg: balik umah

hahaha..1st day training or part-time job..penat gler..yelar 1st time kn..bru nk biasakan diri. Banyak benda yang aku blaja..especially bab memotong..fuh, mengeletar tangan aku, dh lar pisau besar. Chef tnye tahu memotong tak aku ckp tahu..terus dia bg pisau besar..terus buat potong pew yg patut..huhuhu..secara jujur ye aku mengaku mmg aku blur..hahaha..tak tahu nak buat pew..sbb bak kata org..freshmeat lar katakn..tapi aku try gak blajar sndiri..n now aku dh boleh tahu pew yg patut aku buat. Memang penat, tapi aku seronok..mula2 kn lama2 ok lar kot..


0 comments:

Post a Comment