Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Cuti hari yang ke-3

huhuhu..bosan..bosan..bosan..

kenapa cuti kali ni agak lain?huhu..mungkin sbb
cuti tak bermakna sgt bagi aku..hahaha
bcoz kena study..isk3..Final dh nk mula bila sekolah bukak
aaaarrgghh..msuk skola jew ada Final ICT Practical..
yes..yes..aku tak risau sgt dengan ICT sbb gred aku mmg dh ada..
just need more practice n believe to myself that i can do it..hahaha..
cuti nie pun..tak boleh gak pergi mana2..sbb mak balik Malaysia..
nak hantar jubah2 yang telah dipesan dan jumpe saudara semua kat sana..
n pling best..hahaha..akak sedara aku nak b'tunang so semua sepupu papat n saudara
semua berkumpul ramai2..huhuhu..best tu..
ayah pulak keje..isk, gamak ye duduk umah jew lar..men PS3,men PSP, men Wii, men itu, men ini..
study,study, and tido and maybe kalau rajin habiskan masa kat gym dan mungkin masak kalau rajin..hahaha..makin Bulatlar..
BUT..hahaha..
cuti aku nie xde lar bosan sgt..sbb aku dpt offer utk buat practical training kat Rotana Towers..
practical apa..? biar lar menjadi tanda tanya dulu..hehehe'

p/s: mak, kalau mak tengah baca ini abg ucapkan selamat bergembira ok..dan menjalankan business..hehehe..dan make sure bawak balik barang yg telah dipesan dan jgn lupe tinggalkn apa2..isk3..
nnt susah, mana yang patut make sure..check balik especially ur credit card or whatever lar..huhuhuhu..(sebenarnya ini ayah yang pesan, abg ingatkn jew) dan jangan lupa kirim salam pada semua.. x)

0 comments:

Post a Comment