Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

appointment dekat Rotana Hotel..??

  • hari nie walaupun cuti aku kena bangun awal..pukul 7.oopg
  • sbb aku bangun awal? hurm, ini kerana aku ada appointment dengan seorang chef dekat
  • Rotana Hotel, iaitu kawan ayah aku sendiri juga kawan aku
  • tiba di hotel 8.30pg, aku terus ke reception dan jumpe sorg akak nie..
  • "i hve an appointment with Mr.Andy"
  • "ok, just wait for a while"
  • aku pun tunggu lar
  • pukul 8.35pg, beliau pun turun..dan bwk aku naik ke restorannya
  • tujuan beliau menjemput aku sbnrnya adalah utk tunjukan padaku
  • kesibukan apabila bekerja di dapur dan bila sudah mnjadi chef nnt..
  • aku seronok sekali kerana diberi peluang sebegini rupa
  • dan rezeki aku sungguh baik, Chef Andy menjemput aku breakfast di restorannya sementara
  • di sangat itu he still busy with the preparation for the customer from hotel
  • so aku pun kena tunggu lar, sambil makan sambil buat observation
  • hahaha..sibuk sungguh aku tgk..
  • from 9.30-10.30pg orang tak putus-putus masuk restoran
  • then lepas tu about 10.40..beliau jumpa aku
  • macam-macam soalan aku tanya, hahaha..nsib lar..mmg itu tujuan dia pun bawak aku ke situ
  • and then aku dibawa pusing sekitar kawasan dapur, byk benda aku belajar
  • dan macam-macam benda aku tak tahu lagi rupanya..
  • tak sangka rupanya dapur pun ada jenis-jenisnya..hahaha
  • kemudian dia interview aku jika aku berminat utk kerja kat sini atau tak
  • aku senyum, memang minat pun sbb nak cari pengalaman dulu
  • before i'm move on more further..
  • sebab jika aku tidak mampu mungkin belum terlambat untuk aku guna plan B..hehehe
  • insyaallah..semoga impian aku tercapai satu hari nnt..
terima kasih juga kepada ibuku Pn.Jamilah atas bantuan beliau, tanpa bantuanya mungkin aku tidak dapat peluang sebegini rupa..

0 comments:

Post a Comment