Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Aktiviti aku pada hari ini..

  • bangun pukul 6.30pg..
  • boleh bangun lambat sbb tak skola, sbb takde paper..hahaha
  • lepas tu..breakfast, dengan tak mandi ye lagi
  • then makan ubat, hhuhuhu..tak sihat..
  • lepas tu mandi
  • then dah pakai baju semua..basuh baju plak
  • continue baca buku 'Chef School'
  • pukul 11.10pg..pergi kedai beli udang..hahaha nak masak
  • smpai rumah balik 11.40pg..cepat tu..aku jln dah lar kedai jauh
  • sampai rumah..bersih kan udang sendiri..tanpa bantuan
  • hahaha..success membersihkan udang (1st time bersihkn sendiri)
  • tapi masih byk perlu dibaiki..antaranya perlukn lagi praktis bhgian membuat perut udang
  • dengan menghaluskn lagi potong bhgian belakang utk nmpak cantik
  • lepas tu, sangat2 yg dinantikn
  • aku masak sup panas utk dimakan bersama dengan soba noodles.
  • then mee dia pulak kena rebus..
  • lepas tu, goreng udang plak..
  • hahaha..siapkan pun dan sedia utk dihidangkan..
  • adik aku balik terus makan..
  • aku tanya komen mereka..dan jwpan ye..rasa mcm beli kat kedai tetapi lebih sedap
  • bnding kat kedai..hahaha..aku hati gembira sbb skill aku bertambah tajam
  • hari nie..mak aku langsung tak usik dapur..100% aku yg sediakn semuanya..
  • she just sit in front of her computer..and rest..
  • ~tamat~

0 comments:

Post a Comment