Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

dengan ini saya umumkan..

tepat jam pukul 10.30pg wktu tempatan dia Dubai, aku meletakkan pen dengan senyumannya yang lebar..aku bebas, bebas dari MOCK..yyyess..tak perlu lagi aku risau. Sekarang ni apa yg perlu aku risau my MOCK result and Final..huhuhu..hopefully result perfect lar sikit..sbb boleh aku guna untuk apply masuk Universiti kat Bandung tu..huhuhu.. dan aku berharap untuk Final aku pun boleh buat yg terbaik walaupun
aku tahu ianya tak mudah seperti SPM, dan sebut pasal SPM aku nak ucapkan tahniah kepada semua
sahabat-sahabat aku di Malaysia atas percapaian anda dalam Sijil Penilaian Malaysia..dan bagi
yang tak berjaya tu, jgn lar sedih mungkin bkn rezeki kita lagipun berjalan kita masih
jauh..ambil lar kesalahan kita yang lama sbgi ikhtibar dlm kamus hidup kita..
Insyaallah, kita akan berjaya..so Ganbattebayo..

0 comments:

Post a Comment