Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Aku Lelaki..bernama Mr.Bulat



Sememangnya ku lelaki
Penuh kelemahan diri
Tak boleh nak mengatasi
Keinginan semulajadi
Lapar ku ke kedai kopi
Mencari horlicks dan roti
Terlihat si gadis sunti
Hirup teh bak bidadari
Aku pergi sekolah tinggi
Ada diploma dan degree
Tapi nampak gadis lawa
Cair otak bak... bak... bak... mentega
Ku hilang daya berfikir
Pertuturan ku tercicir
Gatal-gatal dah melanda
Aku mesti bertemunya
CHORUS:
Aku lelaki, Ada keinginan semulajadi
Aku lelaki, Jangan daku dipersalahi
Daku dicipta begini
Ku rapat menghampirinya
Lalu terus ku bertanya
"Adakah nama you Lina?
Teman kolejku yang lama"
Terus dia menidaknya

"Encik salah orang agaknya"
Sememangnya daku tahu
Ia sekadar taktikku
Ku pinta duduk bersama
Konon semua kerusi basah
Lalu ku perkenal diri
"Hi, Saya Afdlin, nama saudari?"
"Nama saya Nurhaliza
Datang dari Parit Buntar
Kalau ingin berkenalan, duduk bang dipersilakan"
CHORUS:
Aku lelaki, Ada keinginan semulajadi
Aku lelaki, Jangan daku dipersalahi
Daku dicipta begini
Hormon daku tak terkawal, ku tak jadi balik awal
Baik terus mengayatnya, mungkin ku dapat nombornya
Datang si penjual bunga, yang nampak kita berdua
"You want buy rose for your girlfriend ah?
Only fifty ringgit sure can ah"
Terus si Nur mengambilnya, aku tengok tak percaya
Daguku jatuh ke meja, di kocekku RM5
Oh mati diriku kini, control hensem pun tak jadi
Kartu kredit ku diberi, "Ahh already expired lah, Mr. Afdlin Shauki"
"Oh nama you Afdlin Shauki, penyanyi popular kini
Tapi bukankah you kini, sudah mempunyai isteri?"

0 comments:

Post a Comment