Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Makan Nasi Mandi..??

6th Feb- Pertama sekali aku nak minta maaf because dah lama tak update blog, sorry lar..quiet busy maklum lar, orang nak exam..bulan May nie..isk3..cepatnya masa berlalu.
Hari nie, Dubai hujan..yyaahhhooo..seronok ye dapat tgk n main hujan, well aku jadi lar mcm 'monyet jumpa emas' kejapkan..huhuhu.. Tetapi hujan hanyalah sementara..pagi dari pukul 6pg smpai 7pg jew..then hujan renyai smpai pukul 9pg..lepas tu..tak hujan dah..aaarrgghhh~ tak best betul. Tapi nak buat mcm mne sudah biasa..huhuhu..
Tengah hari pulak, keluar sbb dah 'lunch time'kn..so my dad, bwk lar..kami sekeluarga pergi mkn di Jumeirah..hahaha..nak tahu apa itu..tgk internet lar.. Nama restoran tu..'Zaina Restaurant'. Jadi disini lar..bermulanya al-kisah Nasi Mandi.. Pergh,sedap smpai menjilat dulang tu(aku tak jilat pun sbnr ye)..kehkehkeh..nama nasi tu..takde kena mengena dgn shower or apa air yang sama dengannya. Ianya hanya lar..nama semata-mata, dari mana datangnya mandi nie ialah sbb pertama nasi tu dimkn bersama sup, kedua nasi tersebut dimasa bersama ayam ataupun daging sekali, ianya dimasak menggunakan arang, so lemak2 or minyak dari daging2 tu..jatuh masuk dalam nasi tersebut..itu yang buat sedap tu..korang kena try..sseeedddaaappp~ h a h a h a

kakak sedara aku amik..huhuhu~ aku sudah menjadi Bulat kembali, try to kuruskan balik..huhuhu


smpai tinggal tulang jew..h a h a h a ~ amik ko, sedulang aku mkn, smpai utk esok hari punya stok

0 comments:

Post a Comment