Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Bergiat kembali dlm bidang business??

27th Jan- Sekolah aku 'The Winchester School' telah mengadakan event business day..hahaha..macam hari kantin kita lar..tapi tak best ye masa utk berniaga 50min jew..
pew yang dapat..h u h u h u~
Tapi hari nie aku join lar group kwn aku kn..tujuan sbnr ye, nak buat sikit observation tentang program tu..h a h a h a ~
aku jual Doritos' Chips jew..tapi malang ye tak laku lar sgt, sbb ramai lagi jual benda yg sama..setelah selesai observation aku..jeng..jeng..lepas nie, aku pulak lar akan monopoly plak business dorg sume..well, roti John mybe takde kot..sbb malas lar..byk sgt benda nak buat..so aku mybe akan buat business baru..h a h a h a ~ jual burger jew..kehkehkeh..sbb dorg nie sume tak reti nak buat burger yg s e d a p..seriously aku ckp..yg kantin jual pun mahal..dh lar tak sedap..rm7 plak tu.
So we just want n see..Bulat company akan bukak branch baru kat skola nie..xpe lar..skali skala nak jugak seronok bila dh akhir-akhir nie..before IGCSE..

p/s: rindu gila Hari Kantin pada masa skola kat cyber dulu..h u h u h u ~ Bulat n group business yang paling laris n cepat tutup kedai sbb habis stock..k e h k e h k e h~ =P

0 comments:

Post a Comment