Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

1-step be a Chef

6th Feb- Selepas pergi makan tengah hari..aku mengajak ayahku pergi Dubai Mall untuk mencari buku revision for Business Studies di Kinokuniya. Tetapi sambil aku mencari buku tu..aku tertarik dengan 3 buah buku tentang masakan. Semuanya basic untuk menjadi professional. Sebenarnya aku tak tahu yang mak aku mmg nak belikan buku-buku macam ni before aku pergi ke universiti kat Bandung tu. Lepas aku tengok buku ni semua, mak aku pun ambil buku-buku ni dan buat pembayaran, tanpa banyak bicara,

"Thank you Mak, abang janji abang akan jadi Chef yang berjaya satu hari nnt, insyaallah..amin~"

So last2 buku yang aku nak beli tu..takde, so terpaksa cari kat Magrudy's, nasib baik ada..so apa lagi, beli lar..hahaha..lepas ni..tak payah bawa buku teks Business lagi..ringan sikit beg aku.
~TAMAT~



0 comments:

Post a Comment