Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Hasil kesabaran dan usaha aku..akhirnya..

21st Feb- Hari ini merupakan hari yang paling gembira buat diri aku. Pertama kali aku nak mengucapkan "TERIMA KASIH" kepada kedua ibubapa aku yang telah menghadiahkan sesuatu yang telah aku idamkan setelah sekian lama. Hari ini sebenarnya aku amatlah tension..sbb ada extra class for business studies.. Adus, dengan duitnya aku tak bawak nak mkn apa tengah hari ini.. Tetapi aku berserah dan bersabar, berkorban jew lar..sampai habis IGCSE ini..Dan ini adalah cerita berkat kesabaran aku hari ini.. ;P

Well, nak dijadikan cerita aku sms mak aku..kata tengah hari aku tak balik sbb ada kelas..then mak aku tanya habis pukul berapa. Aku menjadi hairan, tak pernah mak aku tanya biasanya mak aku mmg tahu pukul 4.30ptg sampai rumah..sbb kelas habis pukul 3.30ptg..huhuhu.. Aku tanya kenapa, mak aku balas msj tersebut "Saja tanya". Aku musykil. Tetapi aku kata biarlah.. Then, kelas pun habis lar..pukul 3.50ptg.. Hati aku ini nak rasa nak sangat balik naik Metro, malas nak naik bas..lambat, so naik lar. Nak dijadikan cerita elok jew..aku sampai station Metro dah sampai kat pintu kereta api dah pun..pintu pun tutup.. Aduh, tension betul..kena tunggu next metro. Lepas 20min baru sampai, lepas kena tunggu lagi 10min baru jalan.. Kalau aku tahu mcm ni tadi lar..baik naik bas..dugaan, dugaan..h u h u h u ..
Aku sampai rumah pun pukul 5ptg. Sampai jew pintu mak aku ada depan komputer dia. Aku pun memberi lar salam then cerita lar..pasal kelas ptg tadi..h u h u h u.. Mak aku boleh gelak..sabar jelar.. Then suddenly mak aku ckp pergi tgk jubah-jubah kat bilik mak aku.. Aik, tahu lar..smlm dia pergi Global Village tak hairan lar.. Tapi aku tak masuk terus pun..sbb nak solat dan makan..h u h u h u..lapar..h a h a h a.. Lepas dah kemas semua aku pun berehat kat kerusi, mak aku masih paksa aku suruh masuk bilik dia, aku tanya lar..kenapa tak nak lar..ayah tengah tidur, lepas tu Shaddad kata pergi jew lar..aku malas jugak, last2 Shaddad masuk bilik mak aku dan keluar balik dengan membawa sesuatu kotak dibalut dengan plastik dan dia cakap utk aku..aku pun bukak lar..h a h a h a.. Dengan 'surprise'nya..aku dapat kamera yang aku inginkan selama ini, walaupun bukannya seperti yang aku nak tetapi sama. Mak aku kata, belajar dulu guna kamera tu..nnt kalau dah ada duit lebih baru beli Nikon(kamera yang mmg aku idamkan sejak awal tahun ini, so aku pun simpan lar..duit belanja aku semata-mata utk beli kamera). Aku berterima kasih sbb tak perlu keluar budget yang banyak..h e h e h e.. Ini pun berkat aku tolong mak aku jual jubah2 dia..so ada untung sikit mak aku belikan lar.. So nnt kan hasil dari kamera tersebut..tunggu..
~Thank you mak..ayah~

0 comments:

Post a Comment