Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

..Inilah ubat yang aku kena makan setiap hari walaupun dimana jua..

Hari ini aku agak bosan. Jadi ingat nak tidur awal lar..sbb penat..h u h u h u..
tetapi sebelum aku tidur aku kena makan sesuatu dulu before tidur..h u h u h u..apa lagi kalau bukan ubat..
aaarrgghh..agak-agaknya bila lar..aku boleh berhenti makan ini semua..? Aku tahu aku tak akan dapat berhenti untuk ambil benda ini semua, ini lah..aku redha, kerana ini semua telah tertulis.."aku terima ujianMu ya Allah..dengan hati yang terbuka"
aku tak serik kerana since I'm 4years old aku dah tahu makan ini semua..banyak effectnya..tapi aku terima dengan seadanya..
salah satu ye..bila aku start makan, tumbesaran aku akan menjadi perlahan thats why Pendek and akan menjadi Bulat..
Aku tak kisah, alhamdulillah..aku sihat walaupun didalam aku sedang menderita dengan kesakitan yang aku hadapi since umur aku 4 tahun.. Aku berterima kasih kepada ayahKu dan ibuKu..kerana mereka bersusah menjaga aku siang dan malam semasa aku sakit..ayah aku sanggup tak tidur semata-mata untuk mencari klinik yang buka pada pukul 1pg dengan membonceng aku dibelakang motor lamanya. Dia juga lar, sentiasa temankan aku di hospital di saat aku sedang sakit. IbuKu tak sanggup kerana dia takut, dia takut bila aku menangis kerana sakit. Tetapi kini aku sudah besar, aku sudah pandai berdikari, aku sudah tahu masalah aku, aku sudah tahu sejarahnya.. Aku redha dan terima dengan seadanya
"Terima kasih mak ayah, atas pengorbananmu selama ini. Aku tahu aku tak mampu membalasnya, tetapi aku hanya mampu berdoa supaya Allah sentiasa melindungiMu dari segala musibah dan sentiasa dalam sihat sejahtera dan dimurahkan rezeki"

0 comments:

Post a Comment