Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Kenapa?

16th Feb- Aduh..hari nie hari ke-4 aku dmm selsema, kira teruk lar gak. Aku pun tak tahu apa punca ye, mungkin sbb sejuk kot..yelar, sini tengah musim sejuk and nak tukar ke musim panas, so cuaca pun nak berubah mungkin lar kot nie salah satu punca aku demam. Dah lama aku tak demam teruk macam nie..aduh tension, next week final MOCK dah start, time ni pulak lar..nak demam. Hopefully next week much more better at least. Dapat aku jawap dengan tenang..

Ini semua dugaan hidup, kerana Allah nak menguji sejauh mana kesabaran kita. Mungkin ada hikmah disebalik semua ini, Allahu'alam.. Kita tunggu jew lar, sebab byk benda yang berlaku spnjang 4 hari yang lepas, yang buat aku sedih, tension, bosan, sunyi dan gembira pun ada jugak. So doakan aku supaya sihat ok..amin~

1 comments:

Nurainna said...

huhu... kes kite macam same cume aq mengalami demam campak seminggu...dah la nak dekat spm tau...aq tension sihhh, but dun worry...mesti ada hikmah disebalik kejadian....


semoga cepat sembuh ye^^

Post a Comment