Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Kini di Dubai

hahahaha~ cuti sudah bermula dan kini aku kembali ke kampung
aduh, kangen bangat ma keluarga..
hahahaha..dialek Indon lar plak aku nie..
well, tepat pada 4th December 2010 pada pukul 5pagi waktu tmpatan
aku menjejak kaki ku di Dubai, aku telah pulang ke pangkuan keluargaku setelah
6 bulan kami berpisah. Cuaca di Dubai sekarang sejuk kerana musim sejuk
dari bulan November until February.
Aku disambut oleh kedua orangtuaku sendiri. Aku boleh melihat raut wajah mereka
yang gembira dengan kepulangan aku. Aku gembira kerana aku masih lagi diberi
kesempatan oleh Allah untuk melihat wajah mereka sekali lagi.
Ketika aku sampai dirumah, aku disambut oleh adik-adik aku. Aduh, semuanya sudah berubah dari segi rupa sampai lar suara. Paling drastik sekali adik aku yang paling kecil. Aku hampir
terkejut dia hampir sama tinggi dengan aku. Memang pendek aku ini.
Well, ini jew lar aku nak cerita..sebab aku tak tahu nak tulis apa dah..hahahaha~
See ya ~

0 comments:

Post a Comment