Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

S A K I T

hhmmm..macam mana ek nak start..
well, sejak aku duduk sndiri ini memang aku selalu sakit
bukan sakit yang itu..but sakit yang biasa-biasa je like demam, selsema dan sebagainya
kalau dulu aku sakit ada jew orang akan jaga aku, biasanya of coz my family
or si dia.. Si dia..? siapa? No one lar..itu semua sudah berlalu dan menjadi sejarah
Tapi bila dah duduk sorang kat tempat orang ini, well, semuanya berubah lar kan
aku kena lar jaga diri aku sendiri..hhmmm~
adoiyai, cuaca pun dah tak menentu kat sini.. Baru reda dari bencana alam
dan hujan selalu..dugaan..dugaan..
Aku kehujanan semalam, kehujanan pergi class, kehujanan pergi kedai
kehujanan nak balik dan kehujanan masa nak pergi berkumpul dengan senior..
mana tak ye hari ini bangun pagi badan jadi penat..
UBAT..UBAT..UBAT..
itu jew lar..penawarnya..ubat lagi..hish..

0 comments:

Post a Comment