Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Majlis Perkahwinan Kakak SaudaraKu Kak Nana or KakSudu..hehehehe

hehehe..sebenarnya dah lama dah gambar ini semua ada..tapi aku jew tak upload
sebab internet tak ada..hahaha..n majlis perkahwinan ini diadakan semasa aku bercuti baru-baru ini
so cuti balik Malaysia lar kan..hahaha..well, mmg rezeki aku lar..
n yang tak bestnya..aku landing jew kat Malaysia..abg saudara aku amik terus pergi Jelebu..ingatkan
dapat lar aku nak relax dulu kew..tido2 dulu kew..
owh..tidak..sampai jew rumah, terus diberi arahan untuk tukar uniform n kerja..hahaha..
adoiyai..tahu lar askar lelaki tak cukup pada malam itu..untuk buat kerja2 agak berat..
last-last aku n abg sedara aku seorang tu jew lar..yang buat..hahaha..

p/s: gambar ini dicampur aduk bersama gambar dengan majlis persandingan di Dewan PDRM, Bandar Tasik Titiwangsa dan juga gambar acara pernikahan di Jelebu, Seremban..hehehe..mohom maaf ye..agagaga~








0 comments:

Post a Comment