Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

at last..

akhirnya aku dapat kembali internet aku..
setelah one month aku susah nak online and nak update blog ini
huhuhu..
well..1st thing 1st i want to say..
"Selamat Berpuasa" kepada semua umah Islam
this year ramadhan or bulan puasa..byk mengajar aku
yang pertama kali ini aku berpuasa, bersahur dan berbuka keseorangan..
kalau dulu family aku ada..dekat dengan aku..
selalu bersama untuk bersahur and berbuka..
hahaha..i miss my mum's cook
tapi apatah dayaKu..ini semua sudah tertulis..aku harus teruskan..
ini lar dugaan harus diterima kalau dah study kat overseas kan..huhuhu
well..alhamdulillah..aku boleh buat..tapi it take time..
sbb aku masih belajar untuk berdikari..huhuhu

p/s : class aku dah start dah..pergh, awek-awek hotel dalam kelas aku..comey2 n cute2..n panas2..sungguh mencabar keimanan aku di bulan puasa nie..hahaha..yg best ye..

0 comments:

Post a Comment