Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

aku kembali

well, mesti korg t'tanyakan mana Bulat nie
dah lama tak update blog.
hahahaha..aku tak hilang ke mana-mana pun..
just busy sikit 3minggu yang lepas sbb aku kena study for my exam
exam kemasukkan new student pengambilan course perhotelan..
so aku kena study gila-gila sebab apa yang aku dengar soalan ye bukan lar
mudah seperti soalan yang kita selalu buat kat exam yang biasa tu
so aku dengan macam orang gila study..study..study..study..
dengan duduk seorang kat rumah sewa aku
dengan tak keluar rumah, fuh..memang gila lar kejap..
but alhamdulillah..apa yang aku buat semua ye penuh bermakna
i can answered all the question easily..
now hanya berdoa supaya aku lulus dan diterima sahaja..

Well, selain busy..aku tak boleh nak update d'sebabkan internet aku slow macam **tttuuut**
hahahaha..sabar jew lar..tapi nak buat macam mana sabar jew lar
Insyaallah..aku akan merajinkan diri update sebab sekarang nie aku sedang bercuti
di MALAYSIA..h a h a h a h a ~
banyak benda aku nk update nanti..just wait n watch

0 comments:

Post a Comment