Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Lama tak update

1st thing i want to say..sorry sangat sangat
bukan tak nak update..tapi tak tahu nak update apa..hehehe~
sebab banyak sangat aku nak ungkapkan kat sini..
tapi kata-kata itu tak terkata so aku amik keputusan diam terus
banyak benda yang berlaku kat aku
tapi aku bersyukur dan berterima kasih kerana apa yang berlaku
semuanya mengajar aku erti hidup dan memberi aku pengajaran yang sangat bernilai
aku redha dengan apa yang terjadi dan aku berterima kasih dengan apa yang terjadi
memang lar ianya sakit untuk terima tapi apatah dayaku, benda dah berlaku
aku lepaskan, biarlah aku masih senang hati dan aku harap hati aku ini
tetap akan senang, aku mengaku memang aku dah lama tak senyum
bulat sekarang tak macam bulat dulu, ceria dan happy..hahaha
entah lar..aku masih tercari-cari bulat yang dulu itu
tapi until now masih belum ketemu bulat yang dulu


0 comments:

Post a Comment