Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Fuh..penat seyh..

Title diatas saja2 jew nak kasi gempak sikit

penat kerana apa..?
hahaha..soalan bagus, penat main PlayStation3 jew..from morning until night.. x)
cayalar, pecah rekod buat diri aku nie, setelah hmpir setahun aku tak pegang PS3 nie
yelar, nak exam punya pasal, so tpksa lar bkorban buat seketika..
hahahaha..well, paper yang extreme semua dah beres, tinggal paper easy jew..
Chemistry paper 2 and Biology paper 1..
so aku dah prepare lama dh..well aku pun gunakan lar..cuti 9 hari nie..sebaik mungkin before last 2 paper..
hahaha..after that..no more..bebas..hahahaha..truk seyh maklum lar..standard form 6..
so officially aku sudah tidak sekolah..sbnr ye lama dah tak skola..lupe nk rasmikan jew..hahahaha
whatever lar..aku pun tak tahu pew aku membebel mlm2 nie..hahahah..otak dh penuh nan game jew
niat nak study sikit, last2 ditundakan esok hari..hahahaha

Tinggal seminggu lebih sikit jew aku kat Dubai nie..lepas nie g Bandung, Indonesia plak..huhuhu
smbung blaja kat sana..aarrrgghh..sini bru habis..dh trus smbung, NO BREAK OK, hahaha..
xpe lar..nsib baik course yang aku amik nie..tak perlukn buku..just perlukan minat, pengalaman,creativity, discipline and of course paling penting..skills..hahahaha
Nak tahu apa..? tunggu jew lar..nnt update bulan Ogos ke atas ek..
sabar itu separuh dari iman..hahaha

0 comments:

Post a Comment