Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

2nd day

sakit tu memang sakit
sedih tu memang sedih
hidup tetap kena teruskn
hari nie msuk hari kedua
aku keseorangan dia negara orang nie
memang lar sedih sebab kena tinggal
dengan takde pengalaman ye
dengan tak tahu apa nak buat ye
tapi aku kena belajar dan biasakan
sebab tak lama aku akan mengalami benda yang sama gak
dan mungkin lagi teruk..huhuhu
aku tak biasa dengan keadaan mcm nie sebenarnya
tapi itu lar, benda terjadi dalam sekelip mata
aku terkejut lar kejap..
hurm..
mungkin semua ini akan berakhir selepas aku
berjaya msuk Universiti tu..huhuhu
yelar..nnt kat sana ada kawan, geng, lecture sume
n pling penting ada cewek..h a h a h a
fuh..hotchick baik tu.. :P
apa2 pun..hidup mesti diteruskan..

WISH ME LUCK

0 comments:

Post a Comment