Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Malang sungguh nasib Bulat hari nie..dugaan..dugaan

Hari nie merupakan hari yang paling tak bnasib baik buat diriku..

aduh, macam2 hal tjadi..
Pada mulanya diwaktu pagi semua berjalan lancar, siap boleh ketawa dengan keluarga..
well everything is fine until i went to school by bus..
so, dgn relax ye aku boleh tgk movie kat PSP aku kat dlm bas, smbil tido2..huhuhu
tiba2 time nak smpai sekolah..ati aku tdetik untuk bukak beg sekolah aku nk check..samada
kelengkapan untuk masuk dewan peperiksaan cukup atau tidak..
Suddenly, O.M.G.. i left my Entry Statement..
Apa yang perlu aku buat time tu..??aaaarrgghh..
pada masa tu, tgn aku tgh pegang phone, apa lagi tanpa pikir pnjang..
call rumah.. Ayah yg angkat, yes selamat..then ayah kata ada atas meja, so suruh ayah hantar..
selesai satu..
masa kat sekolah pula, time warm-up aku bukak lagi beg aku..bwk keluar pastpaper booklet..
sekali lagi masalah..aku t'silap bwk past paper untuk revision..aaaaarrrrgghhh..today Chem lar bkn ye Phys,
masa tu mmg aku tak dduk diam dah, ayah msih belum call.. Sudah, mcm mne nie..? Hnya Allah jew thu pew
prasaan aku time tu. Aku b'serah, mungkin ini dugaan.. I tried to be calm, but cannot..until I called my mom
tanya ada kat mana.. Then she said, dh sampai dah..terus aku keluar pergi kat pintu pagar..fuh, lega..
Tak lama, lepas tu masuk dewan.. Tiba2 diri aku nie mengeletar tak tentu fasal.. Pehal plak nie, mungkin sbb
xdi aku tak dpt buat final revision kot..sbb salah bwk booklet. Ya Allah..tenangkan lar hambaMu ini Ya Allah..
sepnjang 10min aku nervous.. Exam dh start aku tak boleh bfikir dgn tenang..apa nie..
tak lama lepas tu..aku tarik nafas pnjang n bselawat..Alhamdulillah..akhirnya tenang dan boleh pun jawap
paper 1 Chemistry..huhuhuhu..

0 comments:

Post a Comment