Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Malam yang penuh dengan Kenangan

Pada 6 May 2010 merupakan hari yang paling bermakna untuk year 11 di tempat aku belajar, because that day was the last day we together as the student, dan juga merupakan hari terakhir buat principal kitaorg Mr.Vig merupakan hari terakhir buat beliau di The Winchester School. Well banyak kenangan yang tak boleh dilupakan. So majlis buat hari terakhir

sudah pun dirancang oleh kami. Pagi semasa di sekolah, pihak sekolah mengadakan majlis perpisahan or final assembly, so semua lecturer n cikgu2 pun join sekali utk majlis ini..walaupun tak seberapa tapi agak meriah, byk persembahan diadakan dan pling seronok skali..kwn2 aku telah membuat persmbahan iaitu melakonkn balik watak2 cikgu dan kwn2 kteorg sepanjang pembelajaran kteorang belajar. Kira mcm perli lar..hahaha..but thats was fun.
Malam plak, kteorg ada Prom Night, malam berdansa lar..hahaha..mmg best..aku yang tak minat menari nie pun..menari mcm ntah pape ntah..biar lar..jnji seronok..h a h a h a h a.. Program tsebut buat kat ballroom pulak kat Sheraton Hotel,JBR..class..mmg malam tadi merupakan malam bsejarah lar buat aku..sbgi international student..ngee~
dan juga merupakan pengalaman yang pertama aku pergi majlis mcm nie.. So aku pun amik lar kesempatan jdi mcm orang giler kat pentas menari tu..hahaha.. Tapi smpai babak kena menari berdua tu..aku tarik diri..hahahaha..aku kn solo,
mne ada awek kat sini, xpi klu si dia ada kat sini kan best..hahahaha.. ;P

p/s: kedua-dua majlis tersebut aku kena pki bju yang formal..huhuhu..tak biasa dowh..hahaha..nnt aku upload picture
klu aku rajin lar..sbb sekarang tgh busy nak exam..wish me luck

0 comments:

Post a Comment