Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Jalan-jalan Cari Jubah Arab

6th Mac- bukan aku yang cari jubah..tapi mak aku, sbb nak buat jual balik Malaysia, katanya
ramai permintaan. So beliau pun mencari lar, aku buat apa? Soalan yang bagus, aku tak ada buat pape pun sbnrye..saja menyemak, dan pada hari yang sama jugak lar..aku sehari suntuk
bersama kamera kesayangan aku..h u h u h u.. Kalau mak aku Jalan-jalan cari jubah,
aku plak Jalan-jalan cari Gambar..
hahaha.. Aku tahu aku takde bakat tapi aku bkn nak mengasah bagi ada pun,
just as my new hobby. Bunyi ye mmg lar bosan, aku tahu banyak lagi hobi yang aku boleh buat
sebab bila dah hasilnya dlm sini photograph itu, berbaloi dan pasti puas, sama lah mcm dlm seni bidang dlm dapur, sbnrnya ada related ada seni dan masakan. Cuma aku jew yang tak tahu dan mungkin antara korg
pun tak tahu kn..huhuhu.. Secara jujurnya bila aku dah habis masak atau
pun lepas habis decorate menu aku tu, aku rasa puas dan seronok. ;P

p/s: sorry lar aku pun tak tahu apa yang aku tulis sbb tengah bosan dan selepas baru habis study..huhuhu..tak tahu nak buat pew

So ini lar hasilnya yang tak seberapa:-




jangan ingat kat Dubai hanya ada pasir ok

ntahlar..no comment tgk jew lar


kira kawasan pekan lar


candid, hahaha..adik-adik aku semua penat so duduk depan kedai jew lar


candid lagi


berehat bersama kitkat
*aku yang tgh bosan time nie


at last, ada jugak muka aku..hahaha








0 comments:

Post a Comment